Pikatoimitus on perillä tunnissa

Taas jotain puuttuu? Rexel tarjoaa asiakkailleen urakkaketjua tehostavan pikatoimituksen, joka on nopeampi vaihtoehto tarvikkeiden noutamiselle myymälästä.

Tuttu tilanne työmaalla: asentaja tekee keskittyneenä työtään, tarvitsee seuraavan tarvikkeen, mutta huomaa, että jotain puuttuu. Hän huokaisee syvään ja toteaa harmissaan, että taas on lähdettävä puuttuvaa tavaraa hakemaan. Aikaa on mennyt vartti, matkoihin menee vähintään toinen ja myymälässä menee oma aikansa. Olisiko asialle tehtävissä jotain?

25 kilometrin säteellä

Rexel tarjoaa vaihtoehdoksi pikatoimitusta lähimmästä palvelumyymälästä. Palvelu koskee tuotteita, jotka löytyvät myymälöiden valikoimista. – Palvelu toimii 25 kilometrin säteellä Raxelin palvelumyymälöistä ja käytännössä se on valtakunnallinen, sillä myymäläverkostomme on laaja. Tavoitteena on saada toimitus perille tunnissa. Myyjä vahvistaa asiakkaalle toimitusajan tilauksen jälkeen, kertoo logistiikkajohtaja Taavi Kallankari.

Soitto myymälään ja tavara ovelle

Käytännössä asiakas soittaa lähimpään palvelumyymälään tai omalle myyjälleen ja tekee tilauksen puhelimitse. Palvelua hallinnoidaan Rexelin myymälöissä eSend-sovelluksen avulla, ja toimitukset hoitaa perille paikallinen kuljetusyritys, joka saa tilauksen sovelluksen kautta. Palvelu on hinnoiteltu niin, että asiakkaan kannattaa todella harkita ajankäyttöään. Toimituksen veroton hinta on vain 35 euroa.
– Pikatoimituksen avulla urakoitsijan on myös helpompi täyttää oman asiakkaansa vaatimuksia, Kallankari korostaa.

 

 

 

Teksti Jenni Manninen
Kuva Kuvapankki

InMotion 4/2018

 

- - - 

 

Lue lisää Rexel Flash -pikatoimituksesta ja katso tilausohjeet  »